Cum obţineţi rechizitele personale pentru un transfer interbancar (SWIFT)?

Moldindconbank este alături de tine atunci când ai nevoie să primeşti sau să expediezi bani peste hotare, oferind mai multe modalități de transfer: sisteme de transferuri rapide, transfer între carduri (P2P) sau transferuri interbancare SWIFT.

Sistemul SWIFT (Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication) este una din cele mai populare şi răspândite modalităţi de a transfera bani între conturile deschise în diferite bănci ale lumii.

Pentru a efectua un transfer SWIFT utilizând contul de card trebuie să cunoașteți rechizitele contului (datele bancare) pe care doriți să primiți/transferați banii:

  • Banca beneficiară – denumirea băncii unde este deschis contul persoanei căreia i se transferă o anumită sumă de bani.
  • BIC (Codul Filialei) – Bank Identifier Code, cunoscut și sub denumirea de cod SWIFT, format din 8-11 caractere și are rolul de a identifica în mod unic o bancă sau subdiviziunea acesteia.
  • Beneficiarul – numele, prenumele persoanei căreia i se transferă o sumă de bani.
  • IDNP – numărul de identificare personal al beneficiarului.
  • Numărul contului bancar al beneficiarului.
  • IBAN (International Bank Account Number) – cod care identifică în mod unic, la nivel internațional, contul unui client deschis la o bancă și reprezintă un şir din 24 de caractere alfanumerice care conțin: codul ţării, codul băncii, codul clientului și alte coduri de control.
  • Contul corespondent al Moldindconbank deschis pentru fiecare valută separat în băncile din străinătate, lista o găsiţi aici : https://www.micb.md/banci-corespondente/

Atenție! Conturile corespondente se pot modifica, vă rugăm să consultați periodic pagina indicată mai sus.

Cum aflaţi care sunt rechizitele contului dvs. de card?

Dacă deţineţi un card Moldindconbank puteţi vizualiza cu uşurinţă rechizitele dvs. bancare prin una din aplicaţiile băncii de deservire la distanţă:

Cum puteţi vizualiza rechizitele bancare în Web-Banking?

1. Accesați wb.micb.md, introduceți login-ul și parola dvs.

2. Din pagina de start a sistemului Web-Banking selectați compartimentul ”Carduri și conturi”. Din lista afișată, selectați cardul/contul, rechizitele căruia doriți să le aflați:

3. În noua fereastră, selectați opțiunea ”Rechizite”.
Pe această pagină vor fi afișate rechizitele contului dvs., pe care le puteți tipări sau expedia online persoanelor ce intenționează să vă transfere bani pe contul de card, prin intermediul sistemului SWIFT.

Cum puteți vizualiza rechizitele bancare în aplicaţia Mobile-Banking?

1. Autentificați-vă în aplicația Mobile-Banking de pe telefonul mobil.

2. În fereastra principală vor fi afișate cardurile dvs., selectați cardul, rechizitele căruia doriți să le aflați.

3. Selectați compartimentul ”Servicii” și opțiunea ”Rechizite”

4. În fereastra următoare vor fi afișate rechizitele contului dvs., le puteți expedia online persoanelor ce intenționează să vă transfere mijloace bănești pe contul de card, prin intermediul sistemului SWIFT.

La necesitate puteți expedia rechizitele prin e-mail selectând butonul ”Transmite”

Cum se efectuează un transfer la ghişeul băncii?

Expeditorul prezintă un act de identitate (original) și rechizitele bancare ale contului beneficiarului transferului. Operatorul perfectează ordinul de plată și îl transmite sub formă de mesaj în reţeaua SWIFT.

Notă! Pentru tranzacțiile interbancare se percepe comision conform tarifelor băncilor, aici găsiţi tarifele în vigoare ale Moldindconbank.

In this article

Join the Conversation

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.