Au crezut in visul lor și au făcut tot posibilul să-l materializeze, chiar dacă mulți ii sfătuiau să nu riște să deschidă o afacere în Moldova, și au reușit!
Astăzi aproape orice femeie din țară râvnește să poarte la evenimente importante rochii DiVero. De fapt, drumul pană aici nu a fost la fel de catifelat și strălucitor ca rochiile pe care le creează.
Inițial, Natalia își propunea doar să importe rochii de mireasă din străinătate, pentru a le da în chirie. Apoi s-a născut prima creație la comandă în atelierul său. Atunci a apărut ideea lansării un brand propriu.
Așa cum afacerea este una de familie, denumirea DiVero este compusă din primele litere ale prenumelor fiicelor proprietarei companiei (Ina și Dorina) plus cuvântul italian „Vero”, ceea ce înseamnă adevărat, real, autentic.
Grație calității ireproșabile și designului original al creațiilor vestimentare, pe parcursul a 12 ani de activitate, brandul a acumulat clienți fideli și, treptat, a fost extins de la un mic atelier pană la un magazin în centrul capitalei, 2 buticuri într-un centru comercial și un atelier cu 10 angajați.
În prezent, compania dezvoltă câteva direcții de activitate: sunt create câte două colecții pret-a-porter pe an, sunt emise colecții tematice de tip capsulă, iar în cadrul atelierului sunt elaborate rochii în exemplar unic, lucrate manual, cu aplicarea unor tehnici de broderie complicată.
De asemenea, DiVero participă cu regularitate la expozițiile tematice locale și la prezentări de modă în Republica Moldova și Romania.
În prezent, compania planifică să lanseze exporturi pe piețele internaționale, prima fiind Romania. A primit chiar numeroase solicitări de colaborare, dar nu se avântă cu pieptul înainte până nu își pune la punct un plan bine stabilit.
In primul rând, pentru a spori competitivitatea produselor, DiVero trebuie să îmbunătățească anumite elemente esențiale. Totu-i bine și frumos, doar că schimbările necesită investiții importante.
Astfel, cu sprijinul PAC II, a fost creat un website funcțional, iar în curând antreprenoarea planifică să treacă la vânzări active online.
PAC II a susținut și angajarea unei agenții ce oferă servicii de publicitate, branding și design, pentru elaborarea etichetelor, ambalajului, a unui brand book și catalog. De asemenea, urmează să fie elaborată o strategie de promovare a website-ului și a activității pe rețelele sociale. Ca urmare a finanțării PAC II, antreprenoarele au creat o linie de rochii de mireasă, pentru export în Canada.
Pe lângă asta, au încheiat un contract de export și în Statele Unite. Iar pentru promovarea pe piața României, care, la moment, este principala direcție de export, DiVero intenționează să participe la un defileu de modă important care va oferi spațiu expozițional pentru amplasarea și comercializarea produselor.
După mai mult de un deceniu de experiență în afaceri, Natalia Pânzaru este de părere că dezvoltarea unui business în Moldova este foarte anevoioasă, cu o mulțime de piedici și obstacole.
În acest context, PAC II reprezintă una din puținele pârghii care pot ajuta un antreprenor să construiască o afacere care să aibă succes.