Bursa de Valori Bucuresti (BVB) va lansa in ianuarie un show TV al carui scop va fi promovarea educatiei financiare in randul populatiei. Emisiunea-concurs va fi organizata in parteneriat cu mai multe institutii financiare si va fi transmisa de una dintre principalele televiziuni romanesti.
“Ne dorim sa avem poate peste 1.000 de persoane care sa participe live la emisiune si care sa raspunda electronic la o serie de intrebari financiare. Vrem sa fie ceva pe modelul ‘Vocea Romaniei’, ceva nou, care sa capteze atentia publicului larg, si care sa fie facut sub patronajul Ministerului de Finante, al Educatiei, al BNR si ASF”, a declarat Zuzanna Kurek, specialist in cadrul departamentului de relatii cu investitorii al Bursei de Valori Bucuresti.
Vocea Romaniei este unul dintre cele mai vizionate show-uri TV din Romania, emisiunea aflandu-se in grila Pro TV.
Raspunsurile la emisiunea-concurs organizata de BVB vor fi comentate de un juriu format din personalitati din domeniul financiar romanesc dar si din vedete, o parte dintre acestea urmand sa se afle si in randul respondentilor. In public se vor afla participanti din mai multe categorii, printre care elevi, studenti, manageri sau pensionari. In cadrul acesteia vor fi desemnati mai multi castigatori, iar premiul cel mare va consta in 10.000 de lei cash. Emisiunea va avea cel mai probabil o singura editie anuala. Reprezentantii BVB nu au putut spune care vor fi costurile organizarii , insa au mentionat ca acestea vor fi sustinute si de celelalte institutii si companii financiare implicate.
Lansarea show-ului TV reprezinta una dintre masurile prin care BVB vrea anul viitor sa promoveze educatia financiara in randul romanilor. Tot in 2016, Bursa vrea sa extinda programul “Fluent in Finante” in cadrul facultatilor, sa lanseze o serie de platforme de e-learning, dar si sa organizeze noi editii ale concursului de tranzactionare virtuala si a targului “Banii Tai Expo”.