Începând cu 1 august 2018, utilizatorii serviciului Mobile Banking de la banca comercială Victoriabank pot să se bucure de o nouă experiență în utlizarea acestui serviciu.
Victoriabank a lansat o nouă versiune a aplicației mobile de internet banking ”VictoriaMobile”. Deținătorii de smartphone Apple au posibilitea să se logheze pe alicație prin Face ID și Touch ID, iar deținătorii de smartphone pe bază de Android, prin Touch ID. În așa mod, clienții băncii pot gestiona conturile de card direct de pe mobil fără a memoriza codurile de acces.
Aplicația VictoriaMobile poate fi descărcată pentru smatphone Apple de pe App Store și pentru cele pe bază de Android pe Google Play. După ce instalezi aplicația, te loghezi cu numele de utilizator și parola existentă al serviciului DA! Internet banking la care deja este nevoie să fii abonat.
Ai următoarele posibilități cu VictoriaMobile:
- Să vizualizezi localizarea bancomatelor și filialelor băncii prin intermediul hărții interactive;
- Să vizualizezi soldul și istoria tranzacțiilor ale conturilor de card;
- Să blochezi și deblochezi cardurile deținute;
- Să închizi sau reemiți cardul bancar la distanță;
- Să efectuezi transferuri de bani între carduri și conturile de card proprii;
- Să efectuezi transferuri de bani la cardurile bancare Visa ale altor bănci atât din Republica Moldova cât și din alte state ale lumii;
- Să efectuezi plăți sau transferuri către furnizori de servicii, operatori de telefonie mobilă, Internet, cablu TV și alte utilități, inclusiv facturile cu date de contor pentru gaz, apa, etc.;
- Să achiți serviciile publice incluse în serviciul guvernamental de plăți electronice MPay: taxa pentru grădinițe, amenzi ale poliției, servicii de stare civilă și etc.;
- Să stabilești și gestionezi limitele tranzacționale ale cardului bancar, și alte setări suplimentare de securitate ale cardurilor și conturilor de card.
Vechea aplicație „DA! Mobile Banking” nu mai este accesibilă.
Utilizare plăcută și profitabilă!
Autor: Dionisie Comerzan