Serviciul Direct Transfer de la Moldindconbank – o soluție inovativă pentru a primi un transfer rapid de bani, direct pe card, cont curent sau depozit deschis la Moldindconbank!
Cu Direct Transfer (https://direct.micb.md/) de la Moldindconbank beneficiați de mijloacele bănești transferate pe card în doar câteva clipe, este simplu în utilizare, disponibil tuturor clienților Moldindconbank şi, mai important, este gratuit.
De asemenea, aveţi acces la bani atunci când aveţi nevoie, deoarece beneficiați de cea mai performantă reţea de bancomate Moldindconbank.
Puteți utiliza Direct Transfer pentru a primi banii transferați prin următoarele sisteme: Unistream, Leader, Blizko, IntelExpress, SMT, Anelik, Forsazh, RiaMoney Transfer.
1. Pentru a primi banii expediați pe numele Dvs. pe un card emis de Moldindconbank, trebuie să cunoașteți: denumirea serviciului de transfer, țara de unde au fost expediaţi banii, codul unic al transferului, suma şi valuta transferului, codul Dvs. personal (IDNP) format 13 cifre, numărul cardului bancar (veți introduce doar primele și ultimele 4 cifre).
Important! Asigurați-vă că numărul de telefon indicat în momentul deschiderii contului de card sau pe care l-ați indicat pentru primirea „SMS -notificărilor” este activ! Veți primi un SMS pe numărul respectiv, ce va conține o parolă de unică folosință necesară pentru confirmarea și finalizarea tranzacției. Parola este valabilă 5 minute.
2. Accesaţi pagina direct.micb.md și citiți instrucțiunile indicate în partea stîngă a paginii. Introduceți toate datele solicitate în Pasul 1. După ce ați luat cunoștință cu Regulile de utilizare a serviciului Direct Transfer bifați cîmpul necesar din partea de jos a paginii și selectați butonul ”Continuare”.
Important! În cazul în care valuta transferului este diferită de valuta contului de card, aceasta va fi convertită automat la cursul comercial al Băncii indicat în partea dreaptă de sus a paginii.
3. Dacă toate cîmpurile au fost completate corect, se va deschide o nouă fereastră, în care vor fi afișate datele introduse în Pasul 1. Verificați corectitudinea acestora, în cazul în care doriți să efectuați careva modificări, tastați butonul ”Resetare”.
Veți primi un SMS, ce va conține o parolă de unică folosință necesară pentru confirmarea și finalizarea tranzacției. Parola este valabilă 5 minute.
Introduceți parola și selectați butonul ”Continuare”.
4. În cazul în care ați introdus greșit codul indicat în SMS, tranzacția va fi stopată. Selectați ”OK” pentru a introduce codul corect sau ”Resetare”, dacă doriți să reveniți la Pasul 1.
5. Dacă toate datele au fost introduse corect, banii vor fi transferați în contul Dvs.
În situaţiile când aveţi nevoie rapid de bani, posibilitatea de a primi transferul direct pe card este cea mai potrivită soluție!