10 paşi pentru a depăşi greutăţile în gestionarea timpului

Cele mai mari personalităţi au ajuns la vârful succesului datorită faptului că au ştiut să-şi creeze această cale. Ei în orice moment, în orice perioadă de timp au muncit pentru succesul lor, au ştiut cum să-şi gestioneze corect timpul, şi în momentul când noi iroseam timpul, ei îl foloseau pentru scopul lor.

Persoana care își gestionează corect timpul este o persoană realizată. Oricare din noi îşi doreşte asta, iar Brian Tracy care este un expert în gestionarea timpului a elaborat 10 paşi pentru a depăşi greutăţilor în gestionarea timpului, expuse astfel:

  1. Alegem scopul şi stabilim planul de realizare;
  2. Divizăm planul în sarcini mici;
  3. Ne apucăm de o sarcină, cât de mică nu ar fi, principalul este să fie un început;
  4. Facem din activitatea noastră un „caşcaval”. Un caşcaval cu multe găuri, ce însemnă ca e un caşcaval bun, pe care încet, bucată cu bucată să-l înghiţim, sarcină după sarcină;
  5. Divizăm activitatea ca pe un salam. Noi nu putem înghiţi un salam întreg, astfel sarcinile noastre le divizam în bucăţi mici, pe care iar le divizăm;
  6. Folosim regula 80/20, 20% din sarcinile noastre ne pot aduce 80% din reuşită, principalul este să le putem determina;
  7. Stabilim termenul limită. La fiecare sarcină stabilim cât timp vom acorda pentru realizarea ei. În această situaţie putem folosi timer-ul;
  8. După fiecare sarcina realizată trebuie să ne mulţumim;
  9. Promitem la alte persoane că vom realiza o sarcină într-un timp determinat. În momentul în care ştim că avem o obligaţie vom fi mai motivaţi să realizăm sarcina;
  10. Alegem din lista noastră o sarcină care este cea mai importantă şi ne imaginăm că trebuie să plecam într-o deplasare din clipă în clipă. Executăm această sarcină într-un regim urgent. Astfel se creează o deprindere.

Autor: Dionisie Comerzan



Join the Conversation

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.