Bursa de Valori Bucuresti (BVB) prelungeste cu doua saptamani, pana la finalul zilei de 16 februarie, perioada in care companiile antreprenoriale romanesti pot fi nominalizate in proiectul Made in Romania – Liga BVB.
La fel ca in prima editie, BVB a observat un interes ridicat fata de acest proiect si un numar in crestere de nominalizari venite in ultimele zile de peste tot din tara din partea antreprenorilor romani, precum si a angajatilor din companii romanesti, pe website-ul dedicat proiectului: www.bvbleague.ro.
Interesul in crestere pentru Made in Romania este datorat si sprijinului oferit de membrii Comitetului de Nominalizare, al membrilor Juriului, precum si al companiilor care au intrat in Liga BVB in prima editie a Made in Romania, derulata in anul precedent.
„Ne bucuram sa vedem ca Made in Romania este un program de succes, atat prin faptul ca o parte dintre companiile intrate anul trecut in Liga BVB si-au anuntat intentia de listare, cat si prin faptul ca, acum, companiile din Liga recomanda si celorlalti antreprenori sa se alature programului Made in Romania,” a declarat directorul general al BVB, Adrian Tanase.
Aflat deja la cea de-a doua editie, Made in Romania este un proiect unic care isi propune sa identifice si sa promoveze antreprenoriatul romanesc. In cursul anului 2018 partenerii ce vor sprijini derularea proiectului sunt Grupul Banca Transilvania, Horváth & Partners, Mazars, NNDKP si Tradeville.
„Pe langa beneficiile de imagine si marketing, companiile din Liga BVB beneficiaza de know-how-ul partenerilor Made in Romania. Acest program de mentorat este gandit pentru stimularea proceselor de inovare si bunelor practici in cadrul companiilor, pentru a le sprijini, astfel, cresterea. Prin Made in Romania, am reusit inca de anul trecut sa punem in lumina reflectoarelor companii antreprenoriale romanesti despre care se vorbea mai putin,” a declarat Lucian Anghel, Presedintele Consiliului de Administratie al BVB.
Dupa incheierea perioadei de inscriere, BVB si membrii Comitetului de Nominalizare vor selecta 50 de companii care vor ajunge in etapa finala, in care un juriu format din 12 experti va alege 14 companii. Cea de a 15-a companie va fi aleasa pe baza votului publicului, in perioada 19 martie – 3 aprilie, pe website-ul proiectului. Lista finala a companiilor selectate va fi anuntata in luna aprilie, in cadrul Galei Made in Romania.
Aceste companii vor intra intr-un program de mentorat, derulat in perioada mai – noiembrie 2018, in vor fi acoperite subiecte precum marketing si branding, strategie si inovare, audit si finantarea dezvoltarii. In functie de tema fiecarei luni, vor avea loc ateliere, training-uri si intalniri dedicate echipelor si angajatilor din companiile selectate.
Proiectul Made in Romania a fost lansat de Bursa de Valori Bucuresti in 2017 pentru a identifica si promova companiile de top din Romania. Scopul proiectului Made in Romania este identificarea viitoarelor motoare ale economiei romanesti si sprijinirea acestora timp de un an pentru a le ajuta sa-si aduca afacerile la nivelul urmator, imbunatatind transparenta, vizibilitatea, reputatia si, cel mai important, obtinerea accesului la capitalul necesar dezvoltarii si cresterii ulterioare.
Participarea la acest proiect este gratuita si voluntara. Companiile care au fost propuse de catre terti vor fi informate cu privire la nominalizarea lor si li se va cere acordul pentru a fi luate in considerare in cadrul proiectului. Mai multe informatii despre proiect, desfasurare, precum si formularul de nominalizare sunt disponibile pe website-ul www.bvbleague.ro.
Sursa: Bursa de Valori București