Cum să activezi serviciul „DA! Mobile Banking” de la Victoriabank

Începând din 25 februarie 2016, clienţii Victoriabank au posibilitatea să-şi gestioneze contul bancar direct de pe telefonul mobil. Acest lucru se datorează aplicaţiei lansate de bancă „DA! Mobile Banking”.

Cu ajutorul aplicației „DA! Mobile Banking”, fiecare deținător al cardului Victoriabank are posibilitatea să achite facturi, să transfere bani spre un alt cont/card sau pur și simplu să fie la curent cu toate detaliile despre conturi și istoricul tranzacțiilor.



Această aplicaţie poate fi descărcată de pe Google Play sau App Store.

Serviciul este destinat persoanelor fizice şi reprezintă cea mai bună metodă de gestionare a contului cu un efort minim, principalul beneficiu al aplicaţiei fiind economisirea timpului pe care clientul l-ar fi pierdut în faţa ghişeului. Totodată, clienţii  beneficiază de costuri mai reduse față de tarifele operaţiunilor efectuate la ghişeu.

Cum să activezi serviciul „DA! Mobile Banking”

Activarea serviciul „DA! Mobile Banking” poate fi efectuată numai de la bancomatele Victoriabank, urmând pașii:

  • Introduceți cardul în bancomat și autorizați-vă prin introducerea PIN-codului;
  • Accesați din meniul principal opțiunea “ABONARE LA SERVICII”;
  • Selectați opțiunea „ABONARE LA MOBILE BANKING”;
  • Bancomatul va elibera un cec cu 4 chei speciale pe care trebuie să le introduceți în aplicația descărcată anterior de pe Google Play sau App Store.





Join the Conversation

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.